Mereven meredtünk a mentorokra


Furcsán egyszerű hét volt. Én arra számítottam, hogy az RTL II indulása azért nagyobbat durran annak ellenére hogy sok helyen még nem lehet látni. Ehelyett maradt minden úgy mint előző héten. A mentorok elvitték a hétvégét, mögöttük Berényiék meneteltek és a harmadik helyre beküzdötte magát az Elrabolva című film első része. Egyedüli meglepetés, hogy mintha Ewingék már nem lennének annyira népszerűek a mizantróp doki ellenében. Vajon mi történt ha nem történt semmi?

Nem akartam már az X-faktorról írni mert azt hittem már nem tudnak újat mutatni de tévedtem. Viszont abszolút nem örülök neki, hogy nem lett igazam. Mind Geszti Péter mind Malek Miklós részéről születtek olyan döntések amiket inkább a bulvár indokol mint a valódi tehetség. Már Fehér Zoli beválasztása is enyhén szólva is too hot,és ezt most nem a viselkedésére értem bár valljuk be a fiúcskából süt valami de az nem az értelem. Na de Csoffadt Adélka mivel érdemelte ki az élő show-t? A táborban olyan égésszag volt, hogy az olimpiai fáklya ahhoz képest egy épp elhalni készülő gyufa lángja. Ezek után tovább engedték mert különben nem lesz meg a látszatlámúr. Aztán Malekosz kis tihanyi vityillójában már nem menekült az ütem elől, és talán nem is volt annyira hamis mint a Katy Perry slágerben (mert ott tényleg kaptunk hideget meleget egyaránt tőle) de annyira jó sem volt hogy tovább léphessen. Még Tóth Gabi is húzta a száját ezen a túlvezérelt libán akkor mit látott benne a mentora? Mitől van ennek a csajnak ennyire Blikk-értéke ha már a majdnem pasija sem lehet vele, hiszen a fő Gringó elzavarta a házból. Persze tudom én, hogy ez igazából nem tehetségkutató hanem a Való Világ zenés változata de akkor sem tudom elfogadni ezt a döntést és ezzel nagyon-nagyon sokan vagyunk így. Egy netes szavazás nem végleges eredményét posztoltam ki minap a facebookon, ott akkor 75% volt azoknak az aránya akiknek a legnagyobb csalódás ennek a fruskának a bekerülése charleston ide vagy oda. Azt betanulta, azt elő tudja adni gombnyomásra, de másra nem jó! Tessék felébredni és nagyon gyorsan hazaszavazni különben visszazavartatom Balázst az „Egy perc és nyersz”-ből. Ott úgysincs nagy változás. Lényegében ugyanazon szisztéma szerint kitalált agyatlan feladatok vannak, csak most néha a teamworkre is építenek. Nem is akarok hosszan beszélni róla, csak annyit jegyeznék meg hogy aki eddig azt hitte ezeket a játékokat egy véletlengenerátor köpködi ki az most már rájöhetett semmi sem véletlen!

Van azért más is ami nem hagyott nyugodni. Arról olvastam még a nyár elején, hogy idén eltűnik a Barátok köztből Kertész Géza és Berényi András. Jelenleg nem látok ráutaló magatartást a sorozatban, de majd meglátjuk. Kiváncsian várom milyen húzással tünnek el a sorozatból. Az viszont sokkal érdekesebb, hogy az új Dallas már korántsem olyan izgalmas mint eleinte volt. Ha Gregory House utolsó vizitjei képesek elhappolni a nézőket Jockeyék elöl akkor ott valami nem stimmel. Bár én ugye még az elején megmondtam, hogy melegítve nem jó a whiskey és nem fog végtelen hordónyi olaj feljönni már Southforkon de arra nem gondoltam, hogy a hülye, magának való orvos megint népszerűbb lehet mint az RTL műsora. Bár még nem tartunk itt de ugye mindkét sorozatból van még néhány epizód!
Na és ha már a TV2-t emlegettem, akkor egy pillanatra én is előre rohanok mint Adélka. Ugyanis pénteken kezdődik az AfterMegasztár, és már nagyon készülök rá. Az ujjaimat is folyamatosan V alakban tartom az izgalomtól, nem tudok aludni sem (azért írom ezt a posztot is éjjel) amíg nem láthatom ahogy a Mesterek beleülnek a kis forgófotelbe és hallgatják leendő padavanjaikat. Azért görcsölök rá a Voice-ra mert valami olyat várok amit eddig nem kaptam meg. Azt várom, hogy igaz legyen a szlogenjük és tényleg csak a hang számítson! Ha itt is többet ér az, akinek a mély drámái BEST címlapot érnek akkor kár volt ennyit költeni erre. Remélem hogy nem így lesz, különben szépen csomagolják össze a stúdiót és inkább forgassanak benne még több Jóban-Rosszbant mert még annak is több értelme van mint egy V-faktornak.

Még nem tudom mit hoz a 41. hét, de gyanítom hogy valami meg fog mozdulni. Hiszen pénteken elkezdődik a Hang, szombaton pedig már élőben nyomja a piszkos tizenkettő. Ha e két műsor csatája nem lendíti ki a nézettségi mutatót akkor nem tudom mi. Lehet, hogy valami olyat kéne mutatni ami még nem volt?

Megjegyzések