Celebecske, hangocska


A TV2 nyuszija előre rohant és idetojta nekünk a Nagy duett című műsort. Nekem az első érzésem az volt, amikor értesültem erről a nyolc hetes versengésről, hogy fogták a műsorturmix gépüket, beleszórták a Sztárok a jégent, a Megasztárt, és a Viasattól elcsórt Cég hangját. Kicsit megszórták az Ezek megőrültekkel majd bekapcsolták a legnagyobb fokozaton és kitöltötték a képernyőnkre.
Szórakoztató hangtorna ez, ahol a dalolásból élő művész celeb partnert kap maga mellé, akinek viszont (néhány kivételtől eltekintve) olyan az énekhangja, hogy gravírozni lehetne vele. A produkciók elbírálásához valahogy sikerült összeültetni Kordáné Klárikát, A kikristályosodott Kasza Tibit, és Dobrády Ákost. A két műsorvezető is jól el lett találva, mert Klaudiáról leakasztották Tillát, és a helyére a pókermester Majkát illesztették be. A sajtótájékoztatón elcsiptem az ózdi keménycsávó néhány mondatát. Kifejtette, egyáltalán nem osztja azon véleményeket, amik összehasonlítgatják ezt a műsort a Szombat esti lázzal. Én pedig teljesen osztozom ebben a felháborodásban, hiszen az licenc műsor volt és táncolni kellett, de ez teljesen más hiszen nem vásárolt formátum, ráadásul itt énekelni kell. Az első adás alapján voltak akiknek az éneklés volt nehéz, és akadtak akiknek az angol kiejtés okozott némi problémát. Nem voltak annyira rosszak ezek a produkciók mint vártam, de lássuk be a szakértői zsűri valahogy fordítva volt bekötve, mert minél szarabb volt amit láttunk, annál magasabb lett a pontszám. Talán csak Rákóczi Feriék voltak a kivételek, de ezáltal csak erősítették a szabályt.
A nézői szavazáson már meg sem lepődtem, hiszen tudjuk SP szavazótábora nagyobb mint az összes Való Világ szereplőé együttvéve. Cini és "Az Olasz" kettősének kiesése kicsit megérdemelt volt. Szegény Zalatnay művésznő úgy állt szinpadra mint egy megszeppent aggszűz, aki most látott először élő bránert miközben Gianni, mint a bespeedezett kergenyúl rohangászta végig a számot. Eddig még tetszett is a műsor, de ahogy várható volt, akadtak olyan dolgok, amiket már nem tudtam megemészteni. A designerek keze valószínűleg hozzáragadt a Barbie-rózsaszín festékesvödörhöz, és nem tudták elengedni ezért inkább végiglocsolták a tervrajzokon. Nem ez a szörnyű, hanem, hogy ezt valaki el is fogadta és meg is valósították! Azt sem igazán értettem miért kellett ezt az sms-voksolást megbonyolítani, igaz én még tudtam volna fokozni, hogy a T. nézők tuti sicher ne értsék meg. Viszont ezek csak kis problémák, ahhoz képest amiért hirtelen elkaptam a macskát, hogy eret vágjak magamon. Mostanság a legnagyobb slágernek tartják Fogkrém Tomi (értsd: Fluor) Mizu című rettenetét. Na ezt most Szabó Zsófival megtűzve ketten adták elő, kicsit a műsorra igazítva és ezáltal még elviselhetetlenebb lett mint az "Albertirsaaa" himnusz.
Összességében egy helyre kis műsor ez, aminek nincs igazi tétje, csak a mi szórakozásunk, viszont ehhez képest megpróbálják a legutóbbi Megasztár gönceit ráadni. Épp csak azt nem veszik észre, hogy a Nagy duetten ezek úgy állnak, mint egy pink tehénen a sárga gumicsizma. Talán ha Majka nem akarna Tilla lenni, és a szereplők komolyabban vennék picit magukat, és nem lennének ennyire celebek akkor, de csak akkor nem fogom bánni, hogy a kedvenc péntek esti sorozatomat (Hawaii-Five-O) erre cserélték. Addig elröhögcsélek rajtuk, de csak a celebeket fogom bennük látni nem az akaratot. Mert ez nem akarás, és mint tudjuk annak nyögés a vége!

(A képek a sajtótájékoztatón készültek)

Megjegyzések