Jobb a jobb, mint a bal?

Az embernek 2 keze van, 2 lába vagyis 2 oldala. Politikailag viszont egyre inkább úgy tűnik, hogy a jobb oldalunk sokkal nehezebb és egyre inkább arra dőlünk. Az em Tv blogon megjelent utóbbi két postom kapcsán már megkaptam, hogy akkora balos vagyok mint az állat. Továbbá, hogy ebből kifolyólag hülye is vagyok. Nos nem bánom, hogy Ők hülyének tartanak, mert én meg tudom, hogy náluk sincs minden rendben fejileg. Egy elvakult ideológiának élnek, és nem is fogadnak be más információt. Ezért meggyőződéssel nyomják kifelé a saját hülyeségüket, anélkül, hogy gondolkodnának mielőtt írnak. Én elvagyok a magam hülyeségével. Ők viszont lassan kiborulnak idegileg, hogy nem azt a vonalat akarom követni, amit maguk után húznak. Biztos az a baj, hogy nekem még működnek a vegetatív funkcióim.

Megjegyzések