Nem vagyok tökéletes

"Ezt még el kell mondanom

Magamban nem tarthatom

Figyelj érdekes, nem vagyok tökéletes!"


Ma valahogy erőteljesen az az érzésem van, hogy ma nem kellett volna felkelni. Rögtön első lépésben a logisztikusi tanfolyamom szervezőjével kellett újabb asszót vívnom, mert az elsőbbségivel megérkezett számlámon, ami a befizetett vizsgadíjról szól lényegében csak a nevem stimmelt. Ez már alapból felbosszantott, de az még rátett 1 lapáttal, hogy immár másodszor hívtam fel az ügyintézőt miközben drága másik felem feltornázza az idegeit közben. Ez én még valahogy lekezelem, de miközben én próbálok higgadt maradni, kedves nejem csak azért nem kapja ki a telefonból, akivel beszélek és nem gyepálja meg, mert fizikailag nem megoldható. Jó, tény mi tény, hogy ezzel a társasággal, már több bajom volt az eltelt egy év alatt mint azt normális ember el tudná képzelni. De szerintem van az a szitu, amikor nem használ ha felborítom az asztalt. Szeretnék túllenni a vizsgáimon, aztán elfelejteni, hogy ide jártam. Mondjuk már a kezdet kezdetén volt valami averzióm, csak akkor még nem tudtam mitől. Az meg a legkevésbé hiányzik, hogy a vizsgán majd emlékezzenek rám, hogy Ő az, akinek olyan nagy pofája volt, akkor majd most jól megfingatjuk.

Aztán az új munkahelyemen ismételni küldtek adatkezelésből, azzal a kolleginával, akivel egyszerre kezdtünk 1 hónapja. Kibuktak bizonyos dolgok, amik hivatalon belül másképp működnek, és főnöknéni már le is csapott az új infókra. Nem mondom, hogy az óvatosság nem célravezető. Viszont ez a minden ellen beoltatom magam, mert hátha... aztán gajra megy az immunrendszer nem igazán nyerő a régi kollegináknál. az pedig a legkevésbé sem lenne jó, ha egy idő után minden kollega és kollegina, amikor találkozunk megállítaná a konyhakést a levegőben.

Mint már közhírré tettem, írkálok egy nagyobb olvasottságú blognak. Tegnap este volt egy riport a Fókuszban a BDSM témakörben, és olyanokat mondtak, hogy felhúztam picit a hülyeségeken, meg az egyoldalú tájékoztatáson. Gondoltam feldobom a témát e blog írói közt, mert én nem tudnék objektíven írni erről, viszont bárkinek szívesen segítek megértetni mi a bajom, az adott riport kapcsán. Email emailt követett, és lassan kialakult egyfajta olyan hangulat, amitől már úgy érzem, jobb ha kussolok mert minden további levél, csak szítja a tüzet.

Ja és még csak du. 2 van. Mi lesz még?

Megjegyzések