Magyarország! Én így ... szeretlek?

Nincs rendesen működő számítógépem (a munkahelyemen se), nem vagyok gazdag és nem hordok elegáns cuccokat. A világ egyik legnehezebb nyelvét beszélem, és rajtam kívül még több millióan értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom, kormányválság. A becenevem megelőzi a keresztnevemet és nem örülök, hogy ha a kínai turisták összekeverik a vendégeskedést a berendezkedéssel . Büszkén gondolok Gyurcsányra, az igazságosra, a leendő agyvérzésem megelőzésére, a saját munkámra és leginkább a feleségemre. Szeretem a nyugodt állapotokat, a lakásomat, a sárga (vagy majdnem sárga) villamost, a nejem főztjét. Itt élek az ország szívében. Bonyolításban mi vagyunk a császárok, és igen is nálunk élnek a világ legkoruptabb mesterei! Magyarország! Én így ... szeretlek?

Megjegyzések